|
|
OGŁOSZENIE |
|
|
1. nieruchomość położona w Jastrzębiu-Zdroju przy ul. Rozwojowej, stanowiąca prawo wieczystego użytkowania gruntu o łącznej powierzchni 2,9030 ha (dwa hektary i dziewięć tysięcy trzydzieści metrów kwadratowych), obejmująca działki: nr 811/32 o pow. 10 330 m2, nr 678/32 o pow. 1354 m2, nr 799/17 o pow. 422 m2 oraz nr 800/17 o pow. 16 924 m2 wraz z prawem własności posadowionych na niej budynków i budowli opisanych w kartotece budynków jako wybudowane w 2010 roku: budynek przemysłowy, jednokondygnacyjny, o powierzchni zabudowy 1 187 m2, budynek biurowy, dwukondygnacyjny, murowany, o powierzchni zabudowy 445 m2, zbiornik silos i budynek magazynowy, jednokondygnacyjny, o powierzchni zabudowy 384 m2 budynek niemieszkalny, jednokondygnacyjny, o powierzchni zabudowy 17 m2, budynek niemieszkalny, jednokondygnacyjny, murowany, o powierzchni zabudowy 56 m2, zbiornik silos i budynek magazynowy, jednokondygnacyjny, murowany, o powierzchni zabudowy 631 m2, opisane również w operacie szacunkowym, sporządzonym przez rzeczoznawcę majątkowego Krzysztofa Krzywickiego w dniu 6 kwietnia 2016 r., w aneksie do operatu szacunkowego z dnia 2 grudnia 2016 r. oraz aktualizacji operatu dokonanej dnia 21 lutego 2020 r. (w aktach postępowania),przy czym organizator konkursu ofert wyjaśnia, iż na chwilę obecną działki o nr 811/32 o pow. |
|
2. nieruchomość gruntowa położona w Jastrzębiu-Zdroju w rejonie ul. Komuny Paryskiej, opisana w księdze wieczystej o numerze GL1J/00023742/0, składająca się z działki nr 1788/116 o pow. 0,4444 ha, |
|
3. ruchomości stanowiące wyposażenie zbywanych obiektów, będące własnością upadłego, |
|
4. wartości niematerialne i prawne opisane w regulaminie konkursu ofert. |
|
Ze sprzedaży przedsiębiorstwa wyłączone są: |
§ środki masy upadłości, zgromadzone w kasie i na rachunkach bankowych, |
§ należności upadłego oraz należności masy upadłości, |
§ ruchomości sprzedane w trakcie postępowania upadłościowego na podstawie art. 310 prawa upadłościowego i naprawczego |
|
Cena wywoławcza wynosi 1 800 000,00 zł (jeden milion osiemset tysięcy złotych). |
|
Sprzedaż przedsiębiorstwa nie podlega opodatkowaniem podatkiem od towarów i usług, stosownie do treści art. 6 pkt. 1 ustawy o podatku od towarów i usług. |
Pisemne oferty zgodne z regulaminem konkursu ofert należy składać osobiście w biurze syndyka masy upadłości w Gliwicach przy ul. Toszeckiej 60 w terminie od dnia 17 czerwca 2020 r. do dnia 24 czerwca 2020 r. w dni robocze, w godz. od 10:00 do 14:00 w podwójnej zapieczętowanej, nieprzezroczystej kopercie, z adnotacją: "OFERTA - PRZESIĘBIORSTWO EKO MAR sp. z o.o.”. |
Oferta zgodna z regulaminem konkursu ofert winna zawierać w szczególności dowód wpłacenia wadium w wysokości 180 000,00 zł (sto osiemdziesiąt tysięcy złotych), które przelać należy na rachunek bankowy masy upadłości, prowadzony przez Alior Bank o numerze 40 2490 0005 0000 4530 2320 4769, w terminie do dnia 24 czerwca 2020 r. (decyduje data uznania wpłaty na rachunku bankowym masy upadłości). |
|
Otwarcie ofert nastąpi w biurze syndyka masy upadłości przy ul. Toszeckiej 60 w Gliwicach w dniu 26 czerwca 2020 r. o godz. 10:00. Oferty będą otwierane i rozpoznawane przez syndyka masy upadłości. W trakcie otwarcia ofert oprócz syndyka oraz jego pełnomocników mogą być obecne jedynie osoby lub pełnomocnicy osób i podmiotów, które złożyły ofertę i wpłaciły wadium w sposób określony w regulaminie konkursu ofert. |
|
Wpłacone wadium podlega przepadkowi na rzecz masy upadłości w przypadku, gdy wygrywający oferent nie przystąpi do umowy kupna-sprzedaży w terminie wyznaczonym przez syndyka masy upadłości, nie dłuższym niż cztery miesiące od daty rozstrzygnięcia konkursu ofert. Pozostałym oferentom wadium zostanie zwrócone (bez odsetek) w terminie trzech dni roboczych od dnia rozstrzygnięcia konkursu ofert. |
|
Oględziny zbywanego przedsiębiorstwa możliwe są po uprzednim umówieniu telefonicznym lub mailowym, w sposób opisany w regulaminie konkursu ofert. Z dodatkowymi informacjami o zbywanym przedsiębiorstwie, w tym jego opisem i oszacowaniem oraz regulaminem konkursu ofert można zapoznać się w biurze syndyka przy ul. Toszeckiej 60 w Gliwicach, po uprzednim umówieniu – e-mail: syndyk.goworska@gmail.com nr tel. 536 070 200, 692 946 600. |
|
Syndyk zastrzega sobie prawo zmiany lub odwołania warunków konkursu ofert oraz unieważnienia konkursu ofert na każdym jego etapie bez podania przyczyn.
|