|
Syndyk Masy Upadłości Przedsiębiorstwa Ulic i Mostów Sp. z o.o. w upadłości z siedzibą w Kaliszu za zgodą Rady wierzycieli ogłasza sprzedaż z wolnej ręki w drodze konkursu ofert zorganizowanej części przedsiębiorstwa za cenę nie mniejszą niż 1 478 966,00 zł (słownie: jeden milion czterysta siedemdziesiąt osiem tysięcy dziewięćset sześćdziesiąt sześć złotych) |
|
W skład zorganizowanej części przedsiębiorstwa wchodzą: |
- nieruchomość gruntowa zabudowana w Borowie, gm. Opatówek – dawny zakład produkcji masy bitumicznej na działkach oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków numerami ewidencyjnymi: 352/2, 354/1, 355/7, 355/8 o łącznej powierzchni 2,2200 ha wraz z obiektami trwale związanymi: nieruchomością wytwórnią masy bitumicznej „MARINA” 120 E rok produkcji 2003 z instalacjami, 3 zbiorniki podziemne paliwa, waga samochodowa przejazdowa, Transformator. Nieruchomość zagospodarowana i ogrodzona, doprowadzone wszystkie media. Dla ww. nieruchomości prowadzona jest Księga Wieczysta nr KZ1A/00040397/9 przez Sąd Rejonowy w Kaliszu, w studium uwarunkowania Miasta i Gminy Opatówek teren ma przeznaczenie przemysłowe. |
|
1. Warunkiem uczestnictwa w konkursie ofert jest: |
- zapłata wadium w kwocie 150 000,00 zł (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych ) na rachunek bankowy masy upadłości nr 77 1020 2212 0000 5602 0432 7268 w banku PKO PB najpóźniej w dniu poprzedzającym złożenie oferty. |
- złożenie kompletnej pisemnej ofert w terminie do 18.10.2021 r. do godziny 14:00. Oferta winna spełniać warunki określone w obwieszczeniu. |
2. Oferta winna zostać złożona w zamkniętej kopercie z dopiskiem „OFERTA NA ZAKUP ZORGANIZOWANEJ CZĘŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA BORÓW” na adres: Syndyk Masy Upadłości Przedsiębiorstwa Ulic i Mostów sp. z o.o. w upadłości, ul. Daszyńskiego 1/4 - 63-300 Pleszew. |
3. Do oferty załączyć należy: |
- dowód wpłaty wadium w kwocie 150 000 zł na wskazane w obwieszczeniu przez syndyka masy upadłości konto, |
- oświadczenie w przedmiocie zapoznania się ze stanem prawnym i technicznym przedsiębiorstwa upadłego, |
- w przypadku osób fizycznych kopię dowodu osobistego potwierdzoną przez kupującego, |
- w przypadku podmiotów prowadzących działalność gospodarczą oryginał bądź poświadczoną przez kupującego kopie zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, |
- w przypadku osoby prawnej, jednostki organizacyjnej nie posiadającej osobowości prawnej, a posiadającej zdolność prawną oryginał lub poświadczony przez oferenta wyciąg z KRS, uchwały właściwych organów lub wspólników o wyrażeniu zgody na zakup przedmiotu przetargu – jeżeli uchwały takie są wymagane, wraz z aktualnym odpisem Umowy Spółki, |
- jeżeli oferta składana jest przez pełnomocnika – pełnomocnictwo w oryginale lub kopii uwierzytelnionej notarialnie, |
- oryginał lub uwierzytelnioną kopie decyzji o nadaniu numeru identyfikacji podatkowej NIP, |
- oryginał lub uwierzytelnione przez oferenta zaświadczenie o nadaniu numeru REGON, |
- zobowiązanie nabywcy w formie oświadczenia do pokrycia wszelkich opłat związanych z nabyciem zorganizowanej części Przedsiębiorstwa upadłego, w szczególności opłat notarialnych oraz opłat publiczno-prawnych, |
- oświadczenie oferenta w przedmiocie wyrażenia zgody na wyłączenie rękojmi za wady fizyczne i prawne, |
- w przypadku podmiotów zagranicznych, które prawo obliguje do uzyskania zezwolenia MSWiA na nabycie nieruchomości, promesę udzielenia takiego zezwolenia. |
4. Otwarcie kopert z ofertami nastąpi na posiedzeniu Rady Wierzycieli w terminie do 14 dni od upływu terminu do składania ofert. O wyniku konkursu syndyk powiadomi oferentów w terminie 7 dni po posiedzeniu Rady Wierzycieli. |
5. Wpłacone wadium zostanie zaliczone na poczet ceny z tym, że ulegnie przepadkowi w przypadku uchylenia się oferenta od zawarcia umowy. Zawarcie umowy nastąpi w terminie 60 dni od dnia zawiadomienia oferenta o wyborze oferty i to pod warunkiem wpłaty pozostałej ceny najpóźniej przeddzień zawarcia umowy. |
6. Oglądanie zorganizowanej części przedsiębiorstwa upadłego, udostępnienie do wglądu „Wyceny przedsiębiorstwa”, udostępnienie pozostałej dokumentacji do wglądu oraz uzyskanie dodatkowych informacji może nastąpić w trakcie składania ofert po uzgodnieniu terminu spotkania z syndykiem pod nr tel. 604 53 48 54 lub (62) 742 73 91. |
7. Syndyk zastrzega sobie prawo odstąpienia od sprzedaży bądź unieważnienia przetargu w każdym momencie, bez podania przyczyn oraz zwrotu w tym wypadku wadium w terminie 14 dni od dnia rozstrzygania konkursu. |
|