Syndyk masy upadłości |
ogłasza konkurs ofert pisemnych na wybór nabywcy nieruchomości gruntowej zabudowanej wraz z udziałem w wysokości 1/6 w nieruchomości gruntowej położonej w miejscowości Młoszowa. |
Podstawowym kryterium przy wyborze oferenta jest wysokość zaoferowanej ceny. |
Celem konkursu ofert jest sprzedaż nieruchomości gruntowej zabudowanej budynkiem jednorodzinnym i budynkiem niemieszkalnym, położonej w miejscowości Młoszowa, dla której Sąd Rejonowy w Chrzanowie, Wydział V Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą nr KR1C/00048110/4 oraz udziału w wysokości 1/6 w nieruchomości gruntowej położonej w miejscowości Młoszowa, stanowiącej drogę dojazdową, dla której Sąd Rejonowy w Chrzanowie, Wydział V Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą nr KR1C/00037626/4, zwane dalej łącznie „Przedmiotem Sprzedaży”: |
Cena wywoławcza wynosi 176 941,00 zł (słownie: sto siedemdziesiąt sześć tysięcy dziewięćset czterdzieści jeden 00/100 złotych) brutto. |
Warunkiem uczestnictwa w konkursie ofert jest wpłacenie przez oferenta na rachunek bankowy masy upadłości nr 24 1090 2590 0000 0001 4649 5367, wadium w wysokości 17 694,10 zł (siedemnaście tysięcy sześćset dziewięćdziesiąt cztery i 10/100 złote) w terminie do dnia 27.01.2022 r. W tytule przelewu należy podać: „wadium, konkurs ofert Marta Bergiel, VIII GUp 180/20/S”. |
Oferty należy składać do Alerion spółka z ograniczoną odpowiedzialnością – syndyka masy upadłości – Kancelaria Syndyka (ul. Filipa Eisenberga 11/1, 31-523 Kraków) w terminie do dnia 27.01.2022 r. do godziny 17:00. Oferty mogą być także wysyłane drogą pocztową lub przesyłkami kurierskimi – w takim przypadku za złożoną w terminie ofertę należy uznać taką, która do Kancelarii wpłynie do dnia 27.01.2022 r. do godziny 17:00. Oferta powinna być umieszczona w zamkniętej nieprzeźroczystej kopercie o formacie mniejszym niż A4, opatrzonej dopiskiem „Oferta na zakup nieruchomości w postępowaniu upadłościowym Marty Bergiel, VIII GUp 180/20/S – NIE OTWIERAĆ”, a ta koperta umieszczona w zamkniętej, również nieprzeźroczystej kopercie formatu A4”, zaadresowanej na adres Kancelarii Syndyka. |
Oferta powinna zawierać następujące elementy: |
|
|
|
|
|
Do oferty należy załączyć: |
|
|
|
- oferent zapoznał się z niniejszym Regulaminem i nie wnosi do niego zastrzeżeń, |
- oferentowi jest znany stan faktyczny i prawny Przedmiotu Sprzedaży i nie wnosi do niego żadnych zastrzeżeń oraz, że zapoznał się z operatem szacunkowym Przedmiotu Sprzedaży; |
|
|
|
Oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu oferenta. |
Otwarcie ofert oraz rozstrzygnięcie konkurs ofert nastąpi w dniu 28.01.2022 r. w Kancelarii Syndyka (ul. Filipa Eisenberga 11/1, 31-523 Kraków) o godz. 11:00. |
Z operatem szacunkowymi można się zapoznać (a także uzyskać dodatkowe informacje, w tym o terminie oględzin nieruchomości) w Kancelarii Syndyka w Krakowie, ul. Filipa Eisenberga 11/1, po uprzednim kontakcie telefonicznym (12 222 34 98) lub na stronie https://aegis.pl
|