Syndyk Masy Upadłości Gospodarstwo Ogrodnicze - Roman Biadała w upadłości z siedzibą w Pleszewie
za zgodą Rady wierzycieli
ogłasza sprzedaż z wolnej ręki - w drodze konkursu ofert – następującej zorganizowanej części przedsiębiorstwa położonej w Pleszewie przy ul. Koźmińskiej 10 powiat pleszewski woj. wielkopolskie - (KZ1P/00007403/7 z wyłączeniem z nieruchomości działek nr 75/7, 76/1 i 76/2 obejmującej budynek mieszkalny i gospodarczy zgodnie z wstępnym projektem podziału, KZ1P/00003541/8, KZ1P/00005110/2, KZ1P/00021442/6, KZ1P/00002134/5) nieruchomości zabudowanej kompleksem szklarni wraz z ruchomościami (z wyłączeniem środków transportu, wierzytelności przysługującej masie upadłości oraz gotówki) o łącznej powierzchni 3 2917 ha za cenę nie niższą niż:
3 750 000,00 zł
I. Warunkiem uczestnictwa w konkursie ofert jest:
a. zapłata wadium w wysokości 10 % wartości zorganizowanej części przedsiębiorstwa, na którą na rachunek bankowy masy upadłości nr w banku PKO PB 31 1020 2212 0000 5202 0433 4306 najpóźniej w dniu poprzedzającym złożenie oferty.
b. złożenie kompletnej pisemnej oferty w terminie do 20.09.2022r. do godziny 14.30. Oferta winna spełniać warunki określone w obwieszczeniu. II. Oferta winna zostać złożona w zamkniętej kopercie z dopiskiem "OFERTA NA ZAKUP zorganizowanej części PRZEDSIĘBIORSTWA" – Pleszew (odpowiednia Fabianów) na adres: Syndyk masy upadłości - Gospodarstwo Ogrodnicze – Roman Biadała w upadłości Pleszew ul. Daszyńskiego 1/4,63-300 Pleszew
III. Do oferty załączyć należy:
· dowód wpłaty wadium na wskazane w obwieszczeniu przez syndyka masy upadłości konto,
· oświadczenie w przedmiocie zapoznania się ze stanem prawnym i technicznym przedsiębiorstwa upadłego oraz operatem wyceny sporządzonym przez biegłą sądową Magdalenę Szydlak oraz zakresem wyłączenia części nieruchomości ze sprzedaży,
· w przypadku osób fizycznych kopię dowodu osobistego potwierdzoną przez kupującego,
· w przypadku podmiotów prowadzących działalność gospodarczą oryginał bądź poświadczoną przez kupującego kopie zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
· w przypadku osoby prawnej, jednostki organizacyjnej nie posiadającej osobowości prawnej, a posiadającej zdolność prawną oryginał lub poświadczony przez oferenta wyciąg z KRS, uchwały właściwych organów lub wspólników o wyrażeniu zgody na zakup przedmiotu przetargu - jeżeli uchwały takie są wymagane, wraz z aktualnym odpisem Umowy Spółki,
· jeżeli oferta składana jest przez pełnomocnika - pełnomocnictwo w oryginale lub kopii uwierzytelnionej notarialnie,
· oryginał lub uwierzytelnioną kopie decyzji o nadaniu numeru identyfikacji podatkowej NIP,
· oryginał lub uwierzytelnione przez oferenta zaświadczenie o nadaniu numeru REGON,
· zobowiązanie nabywcy w formie oświadczenia do pokrycia wszelkich opłat związanych z nabyciem zorganizowanej części Przedsiębiorstwa upadłego, w szczególności opłat notarialnych oraz opłat publiczno prawnych,
· oświadczenie oferenta w przedmiocie wyrażenia zgody na wyłączenie rękojmi za wady fizyczne i prawne,
· w przypadku podmiotów zagranicznych, które prawo obliguje do uzyskania zezwolenia MSWiA na nabycie nieruchomości, promesę udzielenia takiego zezwolenia,
· numer konta bankowego, na które może być zwrócone wadium.
IV. Otwarcie kopert z ofertami nastąpi na posiedzeniu Rady Wierzycieli w terminie do 14 dni od upływu terminu do składania ofert. O wyniku konkursu syndyk powiadomi oferentów w terminie 7 dni po posiedzeniu Rady Wierzycieli.
V. Wpłacone wadium zostanie zaliczone na poczet ceny z tym ,że ulegnie przepadkowi w przypadku uchylenia się oferenta od zawarcia umowy. Zawarcie umowy nastąpi w terminie do dnia 30.10.2022r. od dnia zawiadomienia oferenta o wyborze oferty i to pod warunkiem wpłaty pozostałej ceny najpóźniej przeddzień zawarcia umowy.
VI. Zorganizowana część przedsiębiorstwa objęta jest umową dzierżawy. Umowa zostanie wypowiedziana przez syndyka ze skutkiem na koniec listopada 2022r., stąd wydanie przedmiotu sprzedaży nastąpi najpóźniej do dnia 30.11.2022r. - protokół przekazania zostanie sporządzony pomiędzy dotychczasowym dzierżawcą a nabywcą zorganizowanych części przedsiębiorstwa do dnia 15.12.2022r.
VII. Sprzedaż zorganizowanych części przedsiębiorstwa nastąpi na warunkach określonych w Ustawie z dnia 11 kwietnia 2003 r. o kształtowaniu ustroju rolnego.
VIII. Oglądanie zorganizowanej części przedsiębiorstwa upadłego, udostępnienie do wglądu "Wyceny przedsiębiorstwa", udostępnienie pozostałej dokumentacji do wglądu oraz uzyskanie dodatkowych informacji może nastąpić w trakcie składania ofert po uzgodnieniu terminu spotkania z syndykiem pod nr tel. 604 53 48 54 lub 62 7427 391.
IX. Syndyk zastrzega sobie prawo odstąpienia od sprzedaży bądź unieważnienia przetargu w każdym momencie, bez podania przyczyn oraz zwrotu w tym wypadku wadium w terminie 14 dni.