1.Oferta zakupu powinna zawierać:
– oznaczenie oferenta, proponowaną cenę nabycia, podpis oferenta lub upoważnionej przez oferenta osoby działającej w jego imieniu, nr telefonu, adres mailowy,
– oryginał ewentualnie udzielonego pełnomocnictwa albo jego kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez notariusza,
– oświadczenie o wyrażeniu zgody na pokrycie wszelkich kosztów związanych z przeniesieniem własności,
– oświadczenie o zapoznaniu się ze stanem przedmiotu postępowania w tym prawnym i technicznym oraz oświadczenie o wyrażeniu zgody na wyłączenie rękojmi za wady fizyczne i prawne na zasadzie art. 558 k.c.,
– potwierdzenie wpłaty wadium na zakup nieruchomości gruntowej będącej przedmiotem składanej oferty tj. 10% ceny wywoławczej,
Pisemne oferty w zamkniętych kopertach mogą być składane w terminie do dnia 14 stycznia 2026 r., do godz. 14:00, na adres: Lech Baran Kancelaria Finansowo-Prawna, ul. Handlowa 3, 37-450 Stalowa Wola.
Przystępujący do konkursu powinien, pod rygorem niedopuszczenia do konkursu, wpłacić wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej na rachunek bankowy masy upadłości wg danych: Lech Baran nr rachunku 21 1600 1462 1740 0308 4000 0001 z dopiskiem: wadium, konkurs ofert .
Otwarcie i rozpoznanie ofert nastąpi w biurze syndyka w dniu 16 stycznia 2026 r., godzina 15:00.
Umowa sprzedaży zostanie zawarta w formie aktu notarialnego w terminie 30 dni od dnia wyboru najkorzystniejszej oferty przez syndyka, a wszelkie koszty wynikające z zawarcia umowy i wydaniem przedmiotu sprzedaży ponosi nabywca nieruchomości.
Syndyk zastrzega prawo unieważnienia postępowania konkursowego w każdym czasie, bez podania przyczyn.
Konkurs może zostać zamknięty bez wybrania którejkolwiek z ofert.
Bliższe informacje można uzyskać pod telefonem 600 279 217.
tel. (71) 34 00 855
fax (71) 34 00 851
email: biuro@dawro.pl
