|
OBWIESZCZENIE O SPRZEDAŻY |
ZORGANIZOWANEJ CZĘŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA |
|
Syndyk Masy Upadłości dłużnika Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o. w upadłości likwidacyjnej z siedzibą w Stalowej Woli ul. Przemysłowa 8, 37-450 Stalowa Wola, REGON: 830413395, NIP: 865-20-79-144, KRS: 0000048229, zawiadamia o sprzedaży zorganizowanej części przedsiębiorstwa dłużnika w trybie pisemnego nieograniczonego przetargu ofertowego za cenę nie niższą niż cena oszacowania, tj. 2 117 883,00 zł (słownie: dwa miliony sto siedemnaście tysięcy osiemset osiemdziesiąt trzy złote). |
Przedmiotem przetargu jest zorganizowana część przedsiębiorstwa, w którego skład wchodzą: |
- prawo wieczystego użytkowania działki zabudowanej nr 13/41 o powierzchni 11 324 m2, położonej w Stalowej Woli przy ul. Przemysłowej 8 obręb 3 Centrum wraz z prawem własności budynków znajdujących się na tej działce o łącznej powierzchni użytkowej 1 527,60 m2 (budynek warsztatowy z częścią administracyjno-socjalną, garaż murowany, budynek warsztatowo-magazynowy, magazyn smarów, wiata) oraz budowli (rurociąg ciepłowniczy, sieć kanalizacyjna, oświetlenie terenu, drogi i place, ogrodzenie); |
- udział 1/2 w prawie wieczystego użytkowania działki nr 13/33 o powierzchni 412 m2, położonej w Stalowej Woli przy ul. Przemysłowej 8 obręb 3 Centrum. |
|
Nieruchomość objęta jest księgami wieczystymi prowadzonymi przez V Wydział Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Stalowej Woli: dla działki nr 13/41 księga wieczysta nr TB1S/00001922/6, dla działki nr 13/33 księga wieczysta nr TB1S/00033543/8. |
Zakup opisanej powyżej zorganizowanej części przedsiębiorstwa upadłego będzie rodzić konieczność przejęcia pracownika upadłego w myśl przepisu art. 231 Kodeksu pracy – przejście zakładu pracy na podmiot trzeci (nabywcę zorganizowanej części przedsiębiorstwa upadłego). |
Łączna szacunkowa wartość składników majątkowych wchodzących w skład zorganizowanej części przedsiębiorstwa wynosi 2 117 883,00 zł (słownie: dwa miliony sto siedemnaście tysięcy osiemset osiemdziesiąt trzy złote). |
Zgodnie z art. 6 ust.1 ustawy z dn. 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, sprzedaż nie będzie podlegała opodatkowaniu podatkiem VAT. |
Przetarg prowadzi Syndyk pod nadzorem Sędziego-Komisarza. |
Do składania ofert mają prawo krajowe i zagraniczne osoby fizyczne, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne niemające osobowości prawnej, którym przepisy prawa przyznają zdolność prawną. |
Oferty należy składać w terminie do dnia 15 października 2020 r. (w zapieczętowanej kopercie z napisem „PRZETARG – ZORGANIZOWANA CZĘŚĆ PRZEDSIĘBIORSTWA – V 1 GUp 6/13 – postępowanie upadłościowe obejmujące likwidację majątku Przedsiębiorstwa Robót Drogowych Sp. z o.o. w upadłości likwidacyjnej z siedzibą w Stalowej Woli – NIE OTWIERAĆ”) na adres: Kancelaria Syndyka ul. Sienkiewicza 20, 39-400 Tarnobrzeg. O terminowym złożeniu decyduje data dotarcia do adresata. |
Otwarcie ofert i wybór oferenta nastąpi w Sądzie Rejonowym w Tarnobrzegu na posiedzeniu jawnym w dniu 20 października 2020 r. o godz. 10:00, w sali nr 113. |
Szczegółowe informacje dotyczące przetargu oraz stanu faktycznego i prawnego przedmiotu przetargu (operaty szacunkowe) są do wglądu siedzibie Upadłego, po uprzednim uzgodnieniu terminu pod nr tel. (15) 844 43 71, kom. 694 723 078 od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 8:00 do 15:00 oraz w aktach sprawy, z którymi zapoznać się można w Sądzie Rejonowym w Tarnobrzegu, ul. Sienkiewicza 27. |
|
|
|