DOKUMENTACJA PROJEKTOWA NA SPRZEDAŻ
1) Syndyk masy upadłości AUTO – HIT Spółka akcyjna w upadłości z siedzibą w Warszawie ogłasza pisemny przetarg ofertowy na sprzedaż zespołu wybranych składników niematerialnych i prawnych obejmujący dokumentację projektową i wykonawczą przeznaczoną do produkcji określonych maszyn i urządzeń specjalistycznych (m.in. naczepy i ciągniki).
2) Cena wywoławcza przedmiotu przetargu wynosi: 407 592 zł netto.
3) W przypadkach przewidzianych przepisami prawa do ceny zostanie doliczony podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami.
4) Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest złożenie pisemnej, wiążącej i bezwarunkowej oferty w terminie do dnia 14 maja 2025 r. do godziny 15.00. Oferty należy składać na adres biura syndyka masy upadłości AUTO - HIT S.A. w upadłości przy ul. Chłodna 2, 40–311 Katowice. W przypadku składania ofert drogą pocztową decyduje data i godzina wpływu.
5) Oferent zobowiązany jest wpłacić wadium w wysokości 10 % ceny wywoławczej na rachunek bankowy 56 1090 1766 0000 0001 3490 4909.
6) Rozpoznanie ofert nastąpi na posiedzeniu jawnym z udziałem Sędziego – komisarza w dniu 15 maja 2025 r., o godzinie 11.00, w budynku Sądu Rejonowego Katowice – Wschód w Katowicach Wydział X Gospodarczy ul. Lompy 14, sala 12.
7) Umowa sprzedaży zostanie zawarta w terminie nie dłuższym niż 4 miesiące od dnia uprawomocnienia się postanowienia Sędziego-komisarza w przedmiocie wyboru oferty. Zapłata ceny nabycia nastąpi przed dniem zawarcia umowy sprzedaży. Wszelkie opłaty związane z przeniesieniem prawa własności ponosi nabywca, rękojmia za wady prawne i fizyczne przedmiotu przetargu zostaje wyłączona.
8) Regulamin przetargu wraz z załącznikiem oraz oszacowaniem wartości rynkowej przedmiotu przetargu dostępne są w biurze syndyka masy upadłości w Katowicach (40-311), ul. Chłodna 2 oraz w Oddziale w Makowie Mazowieckim, ul. Przasnyska 77. Informacje na temat przedmiotu przetargu można uzyskać także pod nr telefonu 792 497 121 w dni powszednie, w godzinach od 10.00 do 15.00, e-mail: przetargi@autohit.com.pl.
9) Z przedmiotem przetargu można zapoznać się w miejscu jej przechowywania - Pomorska Agencja Finansowa - Toruń Sp. z o.o., ul. Ceramiczna 6E, 87-100 Toruń, w dni powszednie, w godzinach od 8.00 do 15.00, po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu dokładnego terminu pod numerem telefonu 792-497-121.
10) Syndyk zastrzega sobie prawo do odwołania lub unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.